Subject: FW: Sutemetsa VKV ning TL projektide kooskõlastamine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 14:00:33 +0200

registreerimiseks

From: Sven Zujev <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 1:58 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Sutemetsa VKV ning TL projektide kooskõlastamine

Tere!

Saadan teede-ehitusliku ning VKV osade projekti „Tartu vallas Raadi alevis
asuva Idaringtee,Kõrveküla-Tartu tee ja Koidutähe tänava vahelise ala
projekt“ üle vaatamiseks ning kooskõlastamiseks.

Dropboxi link projektide alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fo/qihqfjz7dvj2mmqjficu6/AEM7HrH9aO6a7ayJsNerc
uk?rlkey=4yvgdlpb5gi18264pwl2lzezs
<https://www.dropbox.com/scl/fo/qihqfjz7dvj2mmqjficu6/AEM7HrH9aO6a7ayJsNer
cuk?rlkey=4yvgdlpb5gi18264pwl2lzezs&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.